Páginas

16/3/13

Friday Crush!!!



Buenos diasssssss!!! 
¿Como va ese fin de semana? Anoche fue una noche muy especial, me reunía con un grupo de amigos con los que nunca dejo de sorprenderme: mis antiguos compañeros de trabajo!
Fuimos a cenar a un restaurante delicioso en Vegueta y luego saltamos como una pelota de tenis de un bar a otro... Como la noche siempre es oscura pensé ¿por qué no llevar algo de COLOR y con mis besos y abrazos llenarlos de una gran inyección de luz y vitaminas?
Elegí un traje que encontré el verano pasado en una pequeña tienda de Londres por 5 libras y no veáis lo cómodo que es :). El bolso de mano me costo 1 libra, jajajajaja, así que recuerden la que no se pone guapa es porque no quiere ;). Los colores elegidos fueron el malva y el amarillo flúor de la blazer, ya que la semana que viene por fin llega la primavera, que ganas!!! Los zapatos también son una reliquia: me los regalo un gran amigo, y me apasionan por sus colores vivos y su estampado de serpiente.  De nuevo, espero que os guste, y si podéis combinar estos dos colores el malva y el amarillo, hacen un maravilloso tándem. Es más mi amigo me describió ayer como "My Laker's little diva" (dice que iba vestida del equipo de baloncesto de los Lakers, es mucho" ;)
Again, Feliz sábado mis yogures!

Xxx,

E.







MOOOORRRNNNIIIINNNGGGGGG! 
How is weekend going? I must say that last night was a very special night, I met up with a group of friends that never cease to amaze me: my workmates!
We went to have dinner at a fine restaurant in Vegueta and then jumped as a tennis ball from one bar to another. As the  night always turns as a  "dark" window,  I thought why not to wear some  bright colours and cheers them up with my kisses and hugs?
Checked on my closet,  and I found a  dress that I bought last summer in a small shop in London for £ 5 and you cant imagine how comfortable it is :). The tote bag cost me one pound, hahaha, so cheap -I know- ;). The colors chosen were the mauve -for the dress- and yellow - for the blazer-.   The shoes are also a relic that a friend chose for me as he knows I have a strong passion  for vivid colors and snake print. 
Once more, I hope you enjoy the pictures on my blog, and I empower you to combine these two colors "mauve and yellow" because I strongly think they make a wonderful tandem. 
Indeed, my friend yesterday described me as "His Laker's little diva" (said I was wearing his basketball team colours. The Lakers one. ;)
Again, Happy Saturday my babes!
Xxx,
E.



TOTAL LOOK
Blazer: HM (last summer)
Vestido/ Bodycon Dress: London Local Store (last summer)
Bolso mano/ Hand Bag: PRIMARK (OLD)
Sandalias tribal/ Tribal Print Heels : HM (OLD)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...