Páginas

21/8/13

FOREVER 21: LOVES...


ASOS

Today is my day.
Do you remember about my FOREVER 21 special date? In this occasion, I´d love to show you one of my favourite piece of clothing: THE JACKET. Blazer, Biker, Bomber, Kimono, Torera... Plain, Patterned, Fringed, With Spikes, Leather, Fur... My wardrobe is full of them every season. We dont have much freezing times here in the Canary Islands, but as I travel quite a lot, I pack it up in mysuitcase and can feel the cold a ottle bit. Here, I chose a selection of my favourite ones surfing on the internet.  Letting you know one of them will be home really soon. Which one are you thinking of??
Happy Wednesday babes,
Xxx,
E.
Hoy es mi día. 
¿Recuerdan que les prometí hablar de algo especial cada 21 de mes? En este  FOREVER 21  les descubro una de mis prendas fetiches: LA CHAQUETA. Americana-Blazer, Biker, Bomber, Kimono, Torera, Levita... Lisa, estampada, con volúmenes, flecos, apliques, de piel, de pelo... Una de las prendas que imprengan mi armario cada estación, a pesar de las maravillosas temperaturas de las que disfrutamos aquí en Canarias. Suerte que viajo bastante y puedo meter una en la maleta, y si el tiempo acompaña, lucirla de la mejor manera. Y porqué no, abrigarme un poquito, que de vez en cuando apetece :) Aquí les enseño una selección de mis favoritas tras  navegar por la web estos dias. Una de ellas estará pronto en mi armario, ¿Adivinan cúal es?
Feliz miércoles babes.
Xxx,
E.
ASOS


RIVER ISLAND

RIVER ISLAND

RIVER ISLAND

FRENCH CONNECTION

ASOS

ASOS
ASOS
ASOS

 ASOS
ASOS

ASOS
ASOS
ASOS

ASOS
ASOS

ASOS
FRENCH CONNECTION
ASOS

ASOS

ASOS

ASOS

TOPSHOP

TOPSHOP

ASOS

ASOS
miss selfridge
miss selfridge

Fotos/ Picrures by



No hay comentarios:

Publicar un comentario

Gracias por estar ahí y por dedicarme un ratito :) Besos!!!

Thanks a lot for being there and for dedicating me your precious time. Kiss Kiss :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...