Páginas

6/8/13

FUERTEVENTURA DAY 3: BAJO EL SOL DE BRASIL


At the beginnig of the summer, one of my besties asked me what  I wanted for my bday. I said: "a yellow bikini from Brazil. And that´s what he brought me. It fits like a glove. Is gorgeous. He did also got me a B&W beach Wrap which print its inspired on the floor of Ipanema´s Beach.  Throughout the day we drove by the inside lanes of El Cotillo, which hides a lot of small beaches. So, do you like the colour? And the shape? This spots are lovely. Enjoy my particular bond of Brazil :)
Al comenzar el verano, uno de mis mejores amigos me preguntó qué queria por mi cumpleaños y le dije: un bikini amarillo de Brasil. Y eso fué lo que me trajo. Al probármelo me fascinó. Junto con él, un pareo blanco y negro con impresiones del  mosaico que se encuentra estampado en el paseo de la Playa de Ipanema. De ahí la inspiración para la ruta obligatoria hasta otras playas de El Cotillo, por la cual atravesamos maravillosas calas de la costa norte de la isla. ¿Os gusta el color? ¿y el corte del bikini?  Las playas son hermosas. Os dejo con mi particular conexion con Brasil :)





With regard to this picture, every single time I go I try to bring me one of them. The way these stones are on top of one another has a particular meaning for The Canary Islands Aboriginals. Would you like to find out about it? Click here :) 
Respecto a la siguiente foto, siempre que voy a la isla me gusta traerme una de este tipo, pues la colocación de las piedras guardan un singular significado con la historia de los aborígenes canarios. ¿Quieres saber qué esconde? Descúbrelo aquí :) 




I also recommend you to stop by the El Cotillo Lighthouse
Is enormous, marvellous, and it offers wonderful views of this side of the island. as well as to introduce you into the lives and stories of the inhabitants of the area and the fisher men around it.  Be happy and hope you can enjoy a summer beach bath, a swimming pool-jump or a fresh shower, hahahaha. It´s so hot. 
Xxx. 
En esta travesía  una de las paradas obligatorias es la de El  Faro de El Cotillo. 
Es magno, precioso y ofrece unas vistas maravillosas de esta zona de la costa, además de introduciros en la historia de los pescadores y habitantes majoreros. Sed felices y daros un baño rico en la playa, en la piscina o en la duchita de casa. Hace muuuucho calor. 
Xxx.


Bikini:
 PRAIA BRAZIL 
Spot: 
Playa de Timanache y Playa de El Toston. 
Fotos
 by B. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Gracias por estar ahí y por dedicarme un ratito :) Besos!!!

Thanks a lot for being there and for dedicating me your precious time. Kiss Kiss :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...